NAJWAŻNEJSZE PYTANIA DOTYCZĄCE NASZEJ INWESTYCJI
Prace budowlane rozpoczęły na początku 2024 roku. Zgodnie z planowanym harmonogramem zakończyć się mają w IV kwartale 2025 roku. Inwestycja posiada prawomocne pozwolenie na budowę budynku handlowo – biurowego z funkcją zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury, drogami wewnętrznymi, parkingami, chodnikami i infrastrukturą techniczną.
Lokale wykończone będą w standardzie deweloperskim, bez ścian działowych. Każdy lokal posiadać będzie ogrzewanie podłogowe oraz instalacje niezbędne do montażu urządzeń klimatyzacji. Koszt i montaż klimatyzacji odbywa się w całości po stronie właścieciela lokalu. Lokale usługowo-handlowe znajdujące się na parterze z wejściem od ulicy przeznaczone są do indywidualnej adaptacji. W tych lokalach rozprowadzenie mediów jest po stronie Właściciela lokalu.
Dla Właścicieli lokali oraz gości dostępne będą wspólne przestrzenie takie jak: przestronne lobby z recepcją, przestrzeń coworkingowa z zapleczem kuchennym, ogólnodostępną pralnią oraz zaaranżowany na miejsce spotkań taras na dachu budynku.
Inwestycja będzie obsługiwana przez certyfikowanego Zarządcę. Administrowanie budynkami polega na zaspokajaniu bieżących potrzeb lokalu i jego mieszkańców. Administracja odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie obiektu poprzez kontrole stanu technicznego oraz prac konserwatorskich.
Tak, Inwestycję można kredytować. W ofercie niektórych banków jest już dostępny kredyt hipoteczny na lokal użytkowy. Nasze Biuro Sprzedaży chętnie pomoże Państwu udzielając odpowiedzi na pytania związane z tym zagadnieniem.
W Inwestycji nie obowiązują umowy rezerwacyjne.
Klient dokonuje wstępnej rezerwacji na okres 3 dni;
Po podjęciu decyzji, ustalana jest data podpisania umowy przedwstępnej w formie aktu notarialnego;
Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i zapłacie całej ceny przekazywane są klucze do lokalu;
Ostatnim krokiem jest przystąpienie do umowy końcowej (umowy sprzedaży).
Informacja telefoniczna dostępna jest dla Państwa bezpłatnie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 14.00 pod numerami telefonu Zespołu Doradców Podatkowych Jacek Czernecki sp. z o.o. ul. Zagrody 20a, 30-318 Kraków.
Numery telefonów pod którymi zapraszamy Państwa do kontaktu w zakresie doradztwa podatkowego:
+48 12 260 98 45
+48 12 260 98 30
Prosimy o podanie na początku rozmowy nazwy inwestycji w celu skierowania do dedykowanego doradcy.