NAJWAŻNEJSZE PYTANIA DOTYCZĄCE NASZEJ INWESTYCJI

Prace budowlane rozpoczęły na początku 2024 roku. Zgodnie z planowanym harmonogramem zakończyć się mają w IV kwartale 2025 roku. Inwestycja posiada prawomocne pozwolenie na budowę budynku usługowo – handlowo – biurowego z funkcją hotelową wraz z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury, drogami wewnętrznymi, parkingami, chodnikami i infrastrukturą techniczną.

Lokale wykończone będą w standardzie deweloperskim, bez ścian działowych. Każdy lokal posiadać będzie ogrzewanie podłogowe oraz instalacje niezbędne do montażu urządzeń klimatyzacji. Koszt i montaż klimatyzacji odbywa się w całości po stronie właścieciela lokalu. Lokale usługowo-handlowe znajdujące się na parterze z wejściem od ulicy przeznaczone są do indywidualnej adaptacji. W tych lokalach rozprowadzenie mediów jest po stronie Właściciela lokalu.

Dla Właścicieli lokali oraz gości dostępne będą wspólne przestrzenie takie jak: przestronne lobby z recepcją, przestrzeń coworkingowa z zapleczem kuchennym, ogólnodostępną pralnią oraz zaaranżowany na miejsce spotkań taras na dachu budynku.

Inwestycja Cystersów 19 nie będzie obsługiwana przez zewnętrznego Operatora. Każdy Właściciel bezpośrednio będzie zarządzał swoim lokalem.

Inwestycja będzie obsługiwana przez certyfikowanego Zarządcę. Administrowanie budynkami polega na zaspokajaniu bieżących potrzeb lokalu i jego mieszkańców. Administracja odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie obiektu poprzez kontrole stanu technicznego oraz prac konserwatorskich.

Tak, Inwestycję można kredytować. W ofercie niektórych banków jest już dostępny kredyt hipoteczny na lokal użytkowy. Nasze Biuro Sprzedaży chętnie pomoże Państwu udzielając odpowiedzi na pytania związane z tym zagadnieniem.

Atrakcyjny harmonogram płatności 20/80 dostępny jest w ofercie przedsprzedażowej. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany warunków harmonogramu płatności.

W Inwestycji nie obowiązują umowy rezerwacyjne.

Klient dokonuje wstępnej rezerwacji na okres 3 dni;
Po podjęciu decyzji, ustalana jest data podpisania umowy przedwstępnej w formie aktu notarialnego;
Po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i zapłacie całej ceny przekazywane są klucze do lokalu;
Ostatnim krokiem jest przystąpienie do umowy końcowej (umowy sprzedaży).

Informacja telefoniczna dostępna jest dla Państwa bezpłatnie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 14.00 pod numerami telefonu Zespołu Doradców Podatkowych Jacek Czernecki sp. z o.o. ul. Zagrody 20a, 30-318 Kraków.
Numery telefonów pod którymi zapraszamy Państwa do kontaktu w zakresie doradztwa podatkowego:
+48 12 260 98 45
+48 12 260 98 30
Prosimy o podanie na początku rozmowy nazwy inwestycji w celu skierowania do dedykowanego doradcy.